20 Temmuz 2010 Salı

KEMAL DURANOĞLU KUM-DER


15.05.2010 tarihinde yapılan Kadırga mahalle şenliğinin bölgemize sağladığı katkılarını sizlerle paylaşmak istedim.
Etkinlik öncesi yaklaşık 2.5 ay boyunca yapılan toplantıların ve çalışmaları zamanımın yettiği kadar izlemeye çalıştım. Yapılan faaliyetlerde bu işle ilgili gönüllü çalışanları tebrik etmeden geçemeyeceğim. Toplantılara katılan öğretim üyelerini, mahalle muhtarlarını, amatör spor kulübü yöneticilerini ve mahalle sakinlerini de kutluyorum.
Ayrıca başka dinlere mensup din adamlarının ülkemiz ve çevremizle ilgili düşüncelerini dinlemekten mutlu oldum.
Açıkçası bu etkinliğin Kadırga ve çevresine çok şey kattığına inanıyorum. Mahalle bilinci, çevre bilinci, tarihe sahip çıkma bilinci, komşuluk bilinci gibi özellikle komşuluk bilinci ile ilgili Fransız hanımefendinin sözlerinden çok etkilendiğimi paylaşmak isterim.
Bu işe gönül vermiş öncelikle gönüllüleri, mahalle muhtarını, sivil toplum örgütlerini, kilise yöneticileri ve papazlarını, Kültür başkenti üyelerini ve Fatih belediye başkanlığını cani gönülden kutluyorum.
İnşallah geleneksel hale gelir ve devam eder düşüncelerini taşıyorum. Bölgemizin tanıtımına katkı sağlayacağını ve tarihi ve kültürel güzel şeyler olacağına inanıyorum.

SAYGILARIMLA
KEMAL DURANOĞLU
KUM-DER BAŞKANI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder